dimarts, 11 de desembre del 2018

Treballar al NÚVOL amb GOOGLE DRIVE

Faig cinc cèntims de tot: Sòc molt pràctica hi fare un resum.




Sempre estic "  espantada  " quan arribar el moment de treballar coses no terrenals. Em passa amb la religió i actualment amb la tecnologia. Jo, analògica, trepitjant territori digital. Bé com sempre, estic    forçada, es un repte.

En la meva vida darrerement he  tingut dos moments claus per fer servir el núvol. Gràcies a les notes i coneixements dels cursos vaig sortir-me amb èxit.

Em preocupa i ocupa el tema seguretat de la privacitat que no tinc gens clar, i pregunto i pregunto malgrat no rep cap resposta que sigui tranquil.litzadora.

Em trobo, personalment, més exposada que mai, potser per inseguretat.

Mestre, no sé que més posar.


Crec que he respons allò que demaneu: títol, resum, avantatges i inconvenients, contingut i tancament, això si, a la meva manera. Molt pràctica.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada